Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday 11 August 2011

tak seperti dulu...


Assalamualaikum..

MANUSIA. kata dasar nye "nasia" means "lupa" . Yup. manusia mudah lupe. Tapi siapa kite untuk ingat kan pada semua supaya jangan lupa kita ? layak ke kita ? erm...tak layak la. T_______T .
Terlalu banyak yang kita fikir kan sampai satu tahap kita rase tak yakin dgn ape yang kite buat. betul ke tak tindakan kite? seolah olah ape yang jadi selame ni satu mimpi yang datang dan pergi sesuka hati.

** kenape awak tak macam dulu? awak semakin hari semakin lupa saya. saya sedih. semakin hari saya rasa awak semakin jauh dari saya :( **

Haish. ape yang aku merepek ni? Sesungguhnya setiap apa yang terjadi pada diri kite adalah ketentuan drNya.

~ Segalanya dariMU ~


psssttt..saya harap awak tak lupa saya :(






9 comments:

  1. ooooo.. manusia mmg mudah lupa... huhu...

    ReplyDelete
  2. manusia tetap akan berubah sebab itu adaLah fitrahnya...semoga perubahan itu sentiasa memberi kebaikan sejagat...andai perubahan itu membawa musibah, anggap akan ada hikmah disebaLik kejadian =)

    ReplyDelete
  3. wah..pandai cik gojes berkata2..bdw, dats true ! :) setiap ape yg jadi kat kite, ade hikmah di sebalik nye..mayb kite tak nampak dlm waktu yang singkat :))

    ReplyDelete
  4. tidak sama sekali? huhu oke..

    ReplyDelete